Cantidad de envíos : 1614 Edad : 35 Localización : Entre la nada y la eternidad Empleo/Curso : Cazador de Demonios Fecha de inscripción : 20/03/2009
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:35 am
Tomando el microfono:
Okok, empezare con rock and roll all night de Kiss; que les parece?
Naoto Shirogane Alumno/a de tercer año
Cantidad de envíos : 2205 Edad : 31 Localización : Inaba Empleo/Curso : Detective, agente de policía. Fecha de inscripción : 05/04/2009
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:36 am
- Wanna rock 'n' roll all nite'~ ♪ - coreo divertida, asintiendo.
Dante01 Alumno/a de segundo año
Cantidad de envíos : 1614 Edad : 35 Localización : Entre la nada y la eternidad Empleo/Curso : Cazador de Demonios Fecha de inscripción : 20/03/2009
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:39 am
Empece a cantar:
You show us everything you've got You keep on dancin' and the room gets hot You drive us wild, we'll drive you crazy You say you wanna go for a spin The party's just begun, we'll let you in You drive us wild, we'll drive you crazy You keep on shoutin', you keep on shoutin'
I wanna rock and roll all nite and party every day I wanna rock and roll all nite and party every day I wanna rock and roll all nite and party every day I wanna rock and roll all nite and party every day
You keep on saying you'll be mine for a while You're lookin' fancy and I like your style You drive us wild, we'll drive you crazy You show us everything you've got Baby, baby that's quite a lot And you drive us wild, we'll drive you crazy You keep on shoutin', you keep on shoutin'
I wanna rock and roll all nite and party every day I wanna rock and roll all nite and party every day I wanna rock and roll all nite and party every day I wanna rock and roll all nite and party every day
le di el microfono a Naoto:
te toca naoto n_n
Cantidad de envíos : 2205 Edad : 31 Localización : Inaba Empleo/Curso : Detective, agente de policía. Fecha de inscripción : 05/04/2009
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:45 am
Tomo el micrófono y me pongo de pie, viendo qué canciones habían hasta que me decidí por una.
- Hmm... creo que será esta... - digo poniéndola y empezando a cantar.
Spoiler:
Dreamless dorm, ticking clock I walk away from the soundless room Windless night, moonlight melts My ghostly shadow to the lukewarm gloom Nightly dance of bleeding swords Reminds me that I still live
I will burn my dread I once ran away from the god of fear And he chained me to despair
Burn my dread I'll break the chain And run till I see the sunlight again
I'll lift my face and run to the sunlight
Voiceless town, tapping feet I clench my fist in pockets tight far in mist a tower awaits like a merciless tomb, devouring moonlight
Clockwork maze, end unknown In frozen time a staircase stands Shadows crawl on bloodstained flood I rush stright ahead with a sword in hands
Cold touch of my trembling gun I close my eyes to hear you breath
Burn my dread Burn my dread I will Burn my dread This time I'll grapple down that God of Fear And throw him into Hell's Fire Burn my dread I'll shrug the pain and run till i see the sunilght again Oh, i will run burning all regreat and dread And I will face the sun with pride of the living
Una vez termino, me dirijo al asiento y le paso el micrófono a Seimei.
- Tu turno - digo sonriéndole.
zesstrin Medico
Cantidad de envíos : 3878 Edad : 31 Localización : En el infinito... Empleo/Curso : Protector de la raza humana Fecha de inscripción : 24/03/2009
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:45 am
Me sorprendo y digo:
Vaya voz dante, eres bueno....
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:49 am
me siento al lado de naoto:
bien seimei, te toca; muestra lo que sabes?
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:49 am
- ¿A que sí? - digo sonriendo -. Parecía que la cantarías mal por la diferencia de tonos en la voz, pero ha estado excelente, Dante - añado, mientras me pongo de pie y tomo a Seimei de la mano -. Anda, es tu turno ahora - le animo.
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:51 am
sonriendole a naoto:
tu cantaste exelente naoto n_n
(off debo irme, despues seguimos)
zesstrin Medico
Cantidad de envíos : 3878 Edad : 31 Localización : En el infinito... Empleo/Curso : Protector de la raza humana Fecha de inscripción : 24/03/2009
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:57 am
Muy avergonzado por lo que estaba a punto de pasar tomo el microfono y comienzo a cantar...... antes de comenzar solo dije:
Una de linin park, bleed it out....
Yeah, here we go for the hundredth time Hand grenade pins in every line Throw ´em up and let something shine Going out of my fucking mind Filthy mouth, no excuse Find a new place to hang this noose String me up from atop these roofs Knot it tight so I won´t get loose Truth is, you can stop and stare Run myself out and no one cares Dug the trench out, laid down there With a shovel up out of reach somewhere Yeah, someone pour it in Make it a dirt dance floor again Say your prayers and stomp it out When they bring that chorus in
I bleed it out, digging deeper just to throw it away I bleed it out, digging deeper just to throw it away I bleed it out, digging deeper just to throw it away Just to throw it away, just to throw it away
I bleed it out, go, stop the show Drop your words and let sloppy flow Shotgun, opera, lock and load Cock it back and then watch it go Mama, help me, I´ve been cursed Death is rollin´ in every verse Candy paint on his brand new hearse Can´t contain him, he knows he works Fuck, this hurts, I won´t lie Doesn´t matter how hard I try Half the words don´t mean a thing And I know that I won´t be satisfied So I try ignoring him Make it a dirt dance floor again Say your prayers and stomp it out When they bring that chorus in
I bleed it out, digging deeper just to throw it away I bleed it out, digging deeper just to throw it away I bleed it out, digging deeper just to throw it away Just to throw it away, just to throw it away
I bleed it out, I´ve opened up these scars I´ll make you face this I´ve pulled myself so far I´ll make you face this now
I bleed it out I bleed it out I bleed it out
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 1:59 am
Aplaudo animada.
- ¡Yay! Cantas muy bien, Seimei - digo sonriendo -. Me extraña que no te guste hacerlo...
zesstrin Medico
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 2:01 am
Me bajo mmuy rojo y muy apenado diciendo algo nervioso:
Pues yo tampoco lo se....
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 9:45 am
- Jeje, qué lástima... - digo sonriéndole.
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 4:25 pm
Tomando dos microfonos, le doy uno a naoto:
ahora cantaremos tu y yo naoto n_n
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 7:19 pm
Tomo el micrófono y me pongo de pie.
- ¿Qué cantaremos? - pregunto curiosa a Dante.
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 7:38 pm
sonriendole a naoto:
elije tu n_n
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 7:39 pm
[OFF: Pimpinela o.o Jajajaja xDD]
Sacudo nerviosamente el micrófono en manos.
- No lo sé... Mejor tú, jeje - digo sonriéndole.
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 7:50 pm
sonriendole:
que tal Rock you like a hurricane de Scorpions?^^
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Vie Abr 10, 2009 8:16 pm
Me apeno un poco y me rasco la sien.
- N-No conozco ese tema...
Tema: Re: En el karaoke con naoto y seimei: Sáb Abr 11, 2009 12:06 am